در حال بارگذاری

برگی از زندگی شهید محمدتقی قدرتی

شماره خبر : 946 - https://asreatrak.ir/short/4aMzn

شهید محمدتقی قدرتی فرزند موسی الرضا تاریخ ۱۲ مردادماه سال ۱۳۴۲ در روستای میرو از توابع بجنورد به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۲ در منطقه مهران به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، شهید محمدتقی قدرتی فرزند موسی الرضا تاریخ ۱۲مردادماه سال ۱۳۴۲ در روستای میرو از توابع بجنورد به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۲ در منطقه مهران به شهادت رسید. 

خاطره‌ای از شهید به نقل از برادر شهید (قدرت قدرتی):
او به جبهه، جنگ و امام خمینی علاقه داشت بزرگترین آرزویش شهید شدن در راه خدا بود.  
شهید محمد تقی قبل از انقلاب به سن تکلیف نرسیده بود ارادتش او را به جبهه‌های حق علیه باطل کشید برای اولین بار درسال ۱۳۶۰ در جبهه مجروح شد و مدت یک سال در بیمارستان دکتر چمران شیراز وبیمارستان امام رضا(ع) مشهد وبیمارستان امام رضا(ع) بجنورد بستری شد و بعد از مرخص شدن از بیمارستان به خانه آوردیم وبعد از مدتی که خوب شد به جبهه رفت وسال ۱۳۶۲شهید شد.  

رفتار شهید در رابطه با پدر ومادرش خوب بود حتی وقت رفتن به جبهه آنها را دلداری می‌داد ومی گفت پدر ومادر ناراحت نباشیدمی گفت کاش من هم مانند دیگر شهیدان به شهادت برسم.  

شهید قدرتی تا می‌توانست پدر ومادر خود را راضی نگه می‌داشت. همیشه توصیه‌اش این بود که بعد از من اسلحه مرا زمین نگذارید و برای ملت و رهبر بجنگید ویادشهیدان رازنده نگه دارید. شهید همیشه به ما می‌گفت: همیشه در نماز جمعه‌ها شرکت کنید و در تظاهرات‌ها شرکت کنید و اجازه ندهید که کسی علیه انقلاب و امام(ع) و برشما غلبه کند و انقلاب را پشتیبانی کنید.

انتهای خبر/دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات